Het maken van content, doelgroepen en tactisch adverteren heeft ons en jou veel tijd en inspanning gekost.
Dan zou je graag willen weten wat een advertentie dan uiteindelijk voor NUT heeft gehad. Dit kunnen we samen terug vinden in de apps die jou zijn aangereikt tijdens het maken van een marketing campagne en de content daarvan. Dit zijn nogal wat getallen! Je moet dan denken aan hoeveel bezoekers er naar je pagina zijn gegaan, hoeveel mensen er op een bericht of een doorverwijzing hebben geklikt, uit welke regio de kijkers gekeken hebben, welk geslacht en leeftijd het betrof. En dit is dan nog maar het begin. We kunnen dus hele nuttige informatie halen uit de geplaatste organische en betaalde berichten.
We kunnen dan ook terug zien hoeveel cent of euro er per betrokkene van het geplaatste bericht gekost heeft. Misschien klinkt dit moeilijk, maar tijdens ontmoetingen kan ik je hierover inzicht geven.
Het maken van content, doelgroepen en tactisch adverteren heeft ons en jou veel tijd en inspanning gekost.
Dan zou je graag willen weten wat een advertentie dan uiteindelijk voor NUT heeft gehad. Dit kunnen we samen terug vinden in de apps die jou zijn aangereikt tijdens het maken van een marketing campagne en de content daarvan. Dit zijn nogal wat getallen! Je moet dan denken aan hoeveel bezoekers er naar je pagina zijn gegaan, hoeveel mensen er op een bericht of een doorverwijzing hebben geklikt, uit welke regio de kijkers gekeken hebben, welk geslacht en leeftijd het betrof. En dit is dan nog maar het begin. We kunnen dus hele nuttige informatie halen uit de geplaatste organische en betaalde berichten.
We kunnen dan ook terug zien hoeveel cent of euro er per betrokkene van het geplaatste bericht gekost heeft. Misschien klinkt dit moeilijk, maar tijdens ontmoetingen kan ik je hierover inzicht geven.